Πολιτική Ποιότητας Emetris AE

Βασικός στόχος του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της Emetris AE είναι η διαρκής βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών της, έχοντας πάντα ως γνώμονα τη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Για την υλοποίηση των παραπάνω, η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας,  σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, καθιερώνοντας αντικειμενικούς σκοπούς για την Ποιότητα, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία, τόσο των εργαζομένων της, όσο και των συνεργατών της.

H «Emetris AE»,  προσεγγίζει το κάθε έργο, ανεξαρτήτως μεγέθους, με αφοσίωση, μεράκι και πάθος, στοχεύοντας πάντα στη μεγιστοποίηση της ποιότητας και την ικανοποίηση των πελατών της. Οι δραστηριότητες της “Emetris AE”, οι οποίες περιλαμβάνονται στο Πεδίο Εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας είναι:

«Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανάπτυξης, Οργάνωσης, Πληροφορικής Και Επικοινωνίας Σε Επιχειρήσεις & Οργανισμούς Του Ιδιωτικού & Δημοσίου Τομέα. Διαχείριση, Διοίκηση Και Υλοποίηση Διακρατικών Προγραμμάτων Και Εδαφικής Συνεργασίας Οποιουδήποτε Στόχου. Τεχνική Βοήθεια Σε Οργανισμούς Του Δημοσίου Τομέα».

Όραμα της εταιρίας και γενικός αντικειμενικός σκοπός της Πολιτικής Ποιότητας είναι η συνεχής βελτίωση των επιχειρησιακών επιδόσεων, με ταυτόχρονη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους αποδέκτες, αξιοποιώντας την εμπειρία, τις γνώσεις και τη δυναμική του ανθρώπινου δυναμικού. Πιο συγκεκριμένα, βασικές αρχές-στόχοι, έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα στις διεργασίες και  διαδικασίες του Συστήματος Ποιότητας της Εταιρείας, είναι:

  • Η επίτευξη παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και προδιαγεγραμμένων ή ειδικών απαιτήσεων των πελατών, οι οποίες είναι σύμφωνες με τη νομοθεσία, όπως αυτές έχουν συμφωνηθεί μέσω γραπτών συμβάσεων και συμφωνιών.
  • Η θέσπιση, η ανασκόπηση ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ο επανασχεδιασμός και ο επαναπροσδιορισμός των αρχών και στόχων του ΣΔΠ, οι οποίοι εναρμονίζονται πλήρως με τη στρατηγική της εταιρίας και  προσαρμόζονται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις της αγοράς.
  • Η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των συνεργατών και άλλων εξωτερικών παρόχων, μέσω τακτικών αξιολογήσεων της αποτελεσματικότητας και ποιότητας αυτής.
  • Η διαρκής βελτίωση του ΣΔΠ και η αποτροπή εμφάνισης μη συμμορφώσεων, παραπόνων, αστοχιών, μέσω της διερεύνησης των αιτιών τους και τον καθορισμό διορθωτικών ενεργειών.
  • Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε ανταγωνιστικό κόστος, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τόσο το ανθρώπινο δυναμικό, μέσω της συνεχούς κατάρτισης αυτού, όσο και τις νέες τεχνολογίες και τάσεις της αγοράς.

Η πολιτική ποιότητας πραγματοποιείται με τη δέσμευση για συμμόρφωση με το νομικό και κανονιστικό πλαίσιο του της εταιρίας, η οποία ελέγχεται μέσω εσωτερικών επιθεωρήσεων και τακτικών ανασκοπήσεων του ΣΔΠ και γνωστοποιείται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Η Διοίκηση της Εταιρίας θεωρεί πως το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας είναι ουσιαστικό και στρατηγικό μέσο ενδυνάμωσης της θέσης της, καθώς συμβάλλει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, στη μείωση του κόστους, στην αποδοτικότερη οργάνωση και στη προώθηση της καινοτομίας.

Η Διοίκηση δεσμεύεται για την παροχή των απαιτούμενων πόρων (ανθρώπινων και οικονομικών), για την κάλυψη των αναγκών, έτσι όπως αυτές προκύπτουν και διαμορφώνονται από τις υφιστάμενες διαδικασίες τους ΣΔΠ. 

Τέλος, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της Emetris AE να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Ποιότητας είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρείας, καθώς και τους πελάτες-εξωτερικούς συνεργάτες, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της και τη διαρκή προσφορά υπηρεσιών αρίστης ποιότητας. Όλα τα τμήματα της εταιρίας έχουν την ευθύνη να ενημερώνονται, να  ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Ποιότητας μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητές τους.