Εκπόνηση Έρευνας Αγορών

Η Emetris διενεργεί εξειδικευμένες έρευνες αγοράς, δηλαδή έρευνες που τα συλλεγόμενα δεδομένα δεν υπάρχουν ήδη, αλλά για πρώτη φορά συγκεντρώνονται και θα επεξεργαστούν (πρωτογενής φάση), είτε έρευνες που οι προς συγκέντρωση πληροφορίες υπάρχουν ήδη επεξεργασμένες, σε διάφορες βάσεις δεδομένων και συγκεντρώνονται σε μια ενιαία μελέτη (δευτερογενής φάση).

Η διαδικασία της εκπόνησης έρευνας αγοράς έχει τα ακόλουθα βήματα:

α. Ποσοτική Έρευνα (δημοσκοπική έρευνα με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου)

β. Καθορισμός του στόχου της έρευνας , των θεσμικών ενοτήτων και της σύνθεσης της ερευνητικής μεθοδολογίας

γ. Δόμηση ερωτηματολογίου, ερευνητική προσέγγιση

δ. Καθορισμός δείγματος, στρωματοποίηση δειγματοληψίας

ε. Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων

στ. Παρουσίαση της έρευνας

ζ. Ποιοτικές έρευνες( διεξαγωγή μέσω focus group)