Marketing Plan, Branding και ειδικά θέματα Marketing
Το marketing plan είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσει η εκάστοτε επιχείρηση στον τομέα της προώθησης της. Περιλαμβάνει την μελέτη και την ανάλυση όλων των παραγόντων που θα επηρεάσουν τα πλάνα δράσης που πρέπει να ακολουθηθούν. Ο καθορισμός αυτός γίνεται υπό το πρίσμα της ανάλυσης των τάσεων της αγοράς, του ανταγωνισμού και της ανάλυσης του τελικού χρήστη των προϊόντων της εταιρίας.
- Ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού
- Ανάλυση του μίγματος προϊόντων – υπηρεσιών
- SWOT Analysis
- Συγκεκριμένες προτάσεις marketing strategy
- Μέτρηση δεικτών αποτελεσματικότητας (KPI’s)